18 September 2009

IFTAR with member ICONS 2000

Pada 12 september 2009, telah berlansungnya majlis berbuka puasa bersama2 membe batch 2000 mrsm pdrm, kulim kedah..event ini berlansung di Restoran Ani Sup Utara, Kelana Jaya kepunyaan our member, TONY bersama wifenye..xramai yg datang tp sudah cukup untuk menggamitkan keadaan di situ...aku yg dtg seawal 5 pm pegila berjln2 kt kompleks Giant..aku bajet jem ptg tu..faham2 la kalo lalu kt federal highway tu..uhhuhu...aku tersentap dgn statement carut si wary mengatakan aku gemuk!!tidakkkkkkkkk....uhhuhu

Here i'm updating some pic of IFTAR and really enjoy the food and miss the moment so much...




**korang memang best...nnt kalo ade aktiviti lain aku nk join...

After berbuka posa, karen n yat ajk g tgk wayang cite orphan kt mid valley..unfortunately...cite tu lewat sgt..kul 12..aku dok kt kl ngn family..susah nk blk lewat2...so kami mengambil keputusan untuk bergambar sekitar mid je..kebetulan ade model2 rumah kt centre tu..so snap sane sini..wohooooo...





**byk lg gamba...tp aku mls nk upload...next time je la..huhuhu



No comments: