14 February 2010

..::berdiskusi @mengumpat::..

**masing2 memberi pose yg bersesuaian utk perbincangan ilmiah..wakkaka..

Ish3..pantang aku jupe kwn2 lab aku ni..eh..silap..ex labmate ni..ade je cite2 hangat n hangit keluar...asalnye nk diskus psl tesis..skali berbakul2 ngumpat psl kije masing2..uhhuhu...

sblum perhimpunan haram di OLD town white coffee di bangi dilakukan, aku kena keje kt opis..sedangkan org tgh sibuk2 bercuti CNY ni..hmm..ape leh wat..kije je la...bos plak tercongok dlm opis ni..camne la aku nk excuse ni..xpe..bos aku sporting..pas aku bgtau dia nk blk kl..aku pun cabooottt le...siap dia perli aku lg..

"jauhnye blk kampung..KL tu stand for ape?kampung lunas?kampung lempoyak?"hmm...loyar buruk jgk bos aku ni...aku menyegih je..

smpai kt old town...ternmpak la pompuan cantik bername seghah aka mak hayam..hahah..mereka bersedia dgn tesis2..aku?pegi bwk report petronas..konon nk wat kt situ jgk...hmm..lain plak jd nye..kami bercerita..cerita.. dan terus cerita...lame jgk lepak..smpai bercawan2 minum..bile dh berkumpul camni..byk jugak info yg dpt..tgk contoh2 tesis yg derang wat..meletopssss..sume mcm phD nye tesis..salute la bdk2 lab 3159 ni..uhhuh

**air bercawan2 bersama2 tesis..sungguh ilmiah...

p/s::perbincangan tesis = 30%, perbincangan mengumpat = 70%...
bertih sungguh mulut2 kwn aku ni..hahahah.....

3 comments:

mazni said...

cik paja...mn sorg lg (nasy)?xg meeting ilmiah ni ker..?

cik paja hanim said...

hahaha...nash xtermsk sbb nnt lg serabut..hahahah...

@syRaF said...

kekdahnye pompuan cantek la kan.. hasrusssss.. nanti set meeting kali-2.. pae jadi s/u.. roger k