12 February 2010

~~wallet laki dan pompuan~~

Mase aku kt opis dgn bdk2 opis yg struggle menyiapkan annual report petronas untuk disubmit dgn kadar paling segera (esok le tu)..aku dan gee terpandang pd wallet nazri yg kecik comel je..aku pelik nape kecik sgt wallet org laki ni...muat ke nk letak sume bende2 penting dlm wallet tu..

edisi soal siasat oleh aku n gee terhadap 2 lelaki di opis aku ini membuktikan pompuan bende remeh temeh pun dia amik kire..contohnye..

1) resit
org laki biase buang je..kalo pompuan..resit2 mesti simpan sbb biase nye belanja lebih dr ape yg dipikirkan..pikir2kn la...uhhuuh..abis penuh beg duit dgn resit..sbb tu org laki suh pompuan yg handle bab2 akaun ni..lebih teliti kot..huuhhu

2) kad
"Wat pe la simpan kad byk2..simpan kad yg nk guna sudah..."kate en. aman
sekeping dua sudah..ic,lesen,kad bank....
kalo org pompuan segala jenis kad nk disimpan lebih2 kad2 diskaun ke..privillege kad ke..(tesco, mesra, carlo rino, cosway, jusco...dan mcm2 lg la..)..mane xpenuh wallet..selagi bole sumbat..sumbat je...

3)duit syilling
pompuan kalo bole nk simpan duit syiling byk2..bole kate nk beli wallet mesti kena ade tmpt syiling..hmmm..simpan dlm tabung sudah..uhuhhu

itu je bende yg sempat aku tanye kt aman...dan sempat la aku snap pic wallet nazri dan aman yang mewakili wallet laki manakala wallet cik paja dan gee mewakili wallet pompuan..huuhhu..
kami pun pulang ke kampung halaman selepas berada sehingga jam 3 pagi di opis..hmmm..letih..

**wallet,walleter,walletest...hahhaha..agak2 bley teka mane satu laki punye..hhuuhuh

**tgkla perbezaan wallet laki dan pompuan...uhhuhu

2 comments:

♥ αγα ίδαγα♥ said...

alamak..
wallet sy termasuk lam kategori wallet lelaki la cmni kak faza..
huhuhu.. sedey

cik paja said...

hahaha...majoriti je la..kalo daya nye wallet cm derang..daya ni sempoi je la orgnye..uhhuuh