29 March 2010

kenyataan

korang penah terpikir x korang ni membosankn? bg diri aku..mmg slalu aku pikir aku ni membosankn..overacting...gedik..nape aku slalu pikir cmtu..tp pd aku org nk ckp ape..ckpla...tp kalo perkara2 tu kuar dr mulut org yg rapat dgn aku..mmg aku akn pikir dlm2 smpai lubang kubur..nape ek?nape dan nape...sbb aku ni pn manusia..ade hati dan perasaan..sbb tu la terasa kn..(+ve..+ve...)..usah dilayan perasaan ni sgt..makin menjadi..makan dalam..merana la ko nnt faza...buat je la pape tuk gembirakn diri sendiri...susah senang sakit kena tanggung sendiri..


dh..aku xmo ckp byk..nnt aku dicop membosankan...hmmmm~~~

blah dulu...~~

1 comment:

syazana said...

tiada insan yg sempurna di dunia ini...yg baik dtg drpd Allah yg buruk dg dari diri kite sndiri dgn kehendak-Nya jua..:)