18 April 2010

J.A.P


aku sedang melayan lagu sambil menggodek minilyrics + facebooking + jurnal + report..

lagu2 yg berkumandang di speaker laptop aku di kala ini:

  1. Hey, soul sister - Train = lagu yg membuat kn aku happy...
  2. Truth - Arashi = lagu yg aku xphm ape dia kate...aku tau dia sebut aisheteru je..but nice music arrangement...
  3. Suara ku berharap - Hijau daun = what a lovely song..thumbs up..rindu sgt kt dia..hmmm~~
  4. Baby by - Justin bieber = lagu comel..chill..
  5. lagu2 sheila on 7..ttiba nk lyn SO7 1 arini...mengingatkn aku kt membe2 lame..
  6. lain-lain pula mls utk dinyatakan di sini....hanya top 5 msk carta cikpajahanim...huhuhu

lantakla nk kate aku jiwang ke ape..ade aku kisah..lagu2 di atas berputar sambil menemani diri aku sorang2 kt ruang tamu ni...bosan la..mengadap keje2 yg belum sudah..kenapa byk sgt keje ni eh...hmmm~~~


p/s:: everyday is working day...

2 comments:

c.h.i.p.s.m.o.r.e. said...

td aku dgr lagu Lenka, The Show..dh lama x dgr..lagu yg sgt sonok utk menggoyang2 kan kepala dan bahu..weeeehuuuu!!!

cik paja hanim said...

mari berdansa..yehaaaa....