09 August 2010

kamoo...sile bace...


kepada org itu..ade pesanan tuk kamu..aku diminta untuk paste kn bende ni kt sini...


Kepada yang berkenaan,


Ako cuma nk luahkan perasaan dan nk trus tutup buku tentang apa yg berlaku antara kite sekarang ni.


First: pasal ko marah ako sbb ako memburuk2 ko kt budak pompuan tu. terus terang ako ckp, ako tak de crite atau burukan ko pn. cuma ako mengaku ako ada bgtau pasal duit je. Yang lain ako simpan je dlm hati.


Second: Pasal fb, ya mmg ako block ko sbb ako dah xnak amik tau pasal ko itu je. Bagi ako, biar la ko dgn dunia ko, ako dgn dunia ako.


Lastly sorry pasal ako keluarkan kata2 kesat kt ko dlm emel. Sbb ako tak pikir panjang waktu tu.


Ako maafkan segala salah silap ko selama ako berkawan dgn ko. Ako harap ko pun boleh maafkan ako, sbb ako tau ako byk buat salah dgn ko.


Mulai hari ini, ako dah tak kan amik tahu langsung pasal ko dan tak kan mengata atau mburuk2 kan ko. Segala yang berlaku antara ko dan ako adalah rahsia dan ako simpan sampai mati.


Harap lepas ni ko dan ako buat hal masing2 dan tak perlu ungkit cerite2 lama. Ako takkan ganggu hidup ko, dan harap ko pun tak kan ganggu hidup ako. Moga ko berbahagia dgn hidup baru ko.


Akhir kata, salam ramadhan al mubarak


p/s:: bulan ramadahan bln yg mulia..mari kite bermaaf-maafan..


1 comment:

Anonymous said...

"Manusia yang paling Allah benci ialah yang berkeras kepala dalam perbalahan." - HR Bukhari dan Muslim