12 September 2010

double vs triple

Semalam aku dan adik2 pergi bersiar2 menonton wayang Step Up 3. Sangat suka okay cite dia. Best. Cite tu dah lama jgk kt wyg, tapi baru berkesempatan nak tgk. Malas ar nak tgk Senario Asam Garam. Naik muak aku tgk kt tv ulang movie dia yang lepas2 membuatkan aku xmo tgk kt wyg. Rancangan raya tahun ni memang hampeh. Boring!

******************

Berjalan2 kt shopping complex pn boring jgk. Al maklum la. Banyak kedai xbukak lagi. Nak pegi karaoke tutup. Boling tutup. aishhh. Nasib Mcd x tutup. Bole la aku cuba burger Mcd yg baru;

Triple cheeseburger + Mc shaker fries with cheese + Large Milo ice
(beli guna duit raya dapat semalam)

**aku punye set**


**bersama adik2 yg melantak xhingat di mcd..aku tiada dlm gamba sbb xde org mau snap..hmmm**


Sedap tu mmg la sedap. Tapi aku rasa double pun dh cukup untuk kenyang tahap gaban. Kalo makan yg triple ni kire kenyang tahap dewa la. Sesapa yang nak cuba sila ke mcd berhampiran. Limited edition ni.. aku kalo bab2 limited2 ni mmg cepat je serbu. almaklumla..tak menyabo.

daaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: