08 September 2010

sehari lagi

Sok cuti raya.. yeay..yeay...arghhh... Aku keje lagi hari ni..hehe.. Org lain dah lama dah cuti. Siap dah wat biskut raya, shopping raya, kemas rumah. Aku? Kuih yang ada adalah kuih tunjuk. Baju yang ada baju yang xdipakai lagi. Kemas rumah mungkin di pagi raya..huhhu... Nasib baik dekat rumah ada 4 hero yang sangat rajin mengemas rumah sempena raya ni. So kena kasi duit raya lebih kat mereka ni. Suka la tu?huhuhu..


Oleh kerana keje2 di opis sudah disetelkan sebelum cuti bermula, aku berehat2 di dalam opis yang sejuk mejuk ini sambil mendengar lagu raya kat radio hotfm. Syahdu plak dgr lagu raya arini. Teringat org jauh la. Rindunya. Tak tau la dia rindu kt aku ke tak kan. Perasan je lebih. Sudah ko paja. Sila main game..huhuhu..(motip?)


Owh. Aku tak tau nak merapu ape. Di kesempatan ini aku nak mintak maaf kalo ada terkasar bahasa, tersalah perilaku dan kekadang xperasan menyinggung perasaan org lain. Aku ni manusia biasa. Banyak buat silap. Halal kan makan minum ye. Ikhlas dari hati yang kerdil ini....

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin.

(muram je eh gamba ni..xpe..ni menunjukkan syahdu di malam raya..heheh)


p/s:: Adik aku yang bongsu dah ajak tgk wayang mase raya nanti. Nak tgk senario kate nye.. Adoiii..kopak aku..huhuhu




2 comments:

aya idaya said...

k.fazaa....selamat hari raye jugee..
maap zahir batin eaa..

cik paja hanim said...

Selamat hari Raya aya idaya..maap zahir bating.. balik bwk kek raya byk2 ye..huuhuh