10 October 2010

Cake Boss


Eh..eh..hari ni 10/10/2010 la. Cepatnya masa berlalu. I'm getting older and older. Uik. bukan masanya ko nak ckp psl tua. Ni bukan tarikh birthday ko pun kan...hehehe.. Aku rasa semua orang kat Malaysia ni tahu kot berkenaan perkahwinan angkasawan negara kita, Dato' Dr Sheikh Muszaphar & Dr Halina Mohd Yunos. Tahniah aku ucapkan pada mereka walaupun aku xde kena mengena dgn mereka ni.. huhu.. Semua orang berebut2 la nak wat aktiviti penting pada tarikh ni kan..

*********************

Petang ni sepanjang aku wat keje2 dapur potong memotong dan rebus merebus, lepas tgk majlis akad nikah mereka kat NONA Tv3, sesambil tu layan astro channel TLC 707. Rancangan Cake Boss.. Wow.. cantik2 kek dia.. kek dia plak ditambah dgn cheese.. mesti best sgt..memberi inspirasi pada mereka2 yang buat bisnes kek. Kebanyakan kek yg di buat adalah bentuk 3D dan kek biasa pun ade. Sape2 pun bole buat janji ada idea dan kreativiti. Aku search gamba2 kek yg aku tgk derang wat td.. meh aku tepek kat sini..check it out..








Banyak lagi gamba nya. Malas nak tepek sume. Tgk je rancangan Cake Boss ni kat channel TLC 707. Mesti lepas tu terasa nak order jugak kat kedai kek..uhuhuh

p/s:: Berangan nak order jugak la kek 3D for next year..huhuuh


No comments: