08 October 2010

Minggu suka suki di Lab 3159



Minggu ni minggu berada di lab 3159. Takde masa sgt nk berada di opis. Task minggu ni berkenaan dgn labwork semua complete. Seronok dapat abiskan mase dgn bdk2 lab. Beberapa minggu lepas luangkan masa dgn bdk opis je. Kali ni sama rata i layan. Cayang u olls semua lebey sket la dari bakteria aku kat lab tu!

Nak tgk meja lab aku yg semak dan samun?hehe

**meja aku n idaya..sungguh semak..**

*********************

Mase mkn lunch tu, aku terpengaruh plak dgn bdk jual brg kat kafe FST td. Aku terbeli meditation fountain. Kecik comel lote je. Kononnye bole la digunakan untuk relief stress dgn adenya bunyi air yg turun secara berperingkat tu (2 tingkat je pun). Bole letak aromatheraphy oil untuk mewangikan bilik. Rase macam xsesuai nak letak kt bilik tido. Maybe perlu diletakkan di meja opis. Bile tension ngadap muka prof leh la aku berangan depan bende alah ni...huhuh


**nak bela ikan la kt sini**



p/s:: Jangan tension2..tak baik untuk kesihatan..



No comments: