18 October 2010

Wall's Cornetto Love


Semasa berjln2 membace blog membe2 hari ini, ternampak la iklan nuffnang yg menyiarkan iklan Cornetto Love .. lalu membuatkan aku teruja untuk mengklik.. lalu tertarik dengan peraduan Wall's Cornetto Love. Peraduan dia simple je..Bile dah klik tgk2 kena like plak Cornetto Love ni through Facebook.. Adeh..terpaksa la aku log in FB yg dh bersawang selepas seminggu lebih x buka.. Dwload form kt situ.. Pastu aku follow la next step:

  1. Beli Wall's Cornetto di kedai2 berhampiran (sebagai contoh aku membeli di kedai Mesra..sgt byk okay!)
  2. Pastikan penutup eskrem ini dibuka dengan berhati2 supaya tidak terkoyak atau mencederakan bhgn tersebut..
  3. Kumpulkan sebanyak mana penutup dan hantar borang pada alamat yg tertera pd borang tersebut..
  4. Akhir sekali....tungggguuuuuu...tgk la ko menang ke idok... huhu..

Oleh kerana terlalu teruja, aku mulakan pengumpulan aku pd hari ini dengan membeli 5 batang eskrem cornetto ini...

tadaaaa....




Budak2 rumah kena paksa rela makan eskrem ni..huhhu.. nak mkn sorang2 mmg xdapat la.. So esok aku akan beli 5 lagi.. Sape lagi jd mangsa aku tuk mkn eskrem2 ni dari hari ke hari..Gudluck to me and my fren yg ari2 kena paksa mkn eskrem cornetto ni.. Kompem lepas sebulan korang xpandang dh eskrem cornetto ni..hahaha...



p/s:: tgh kumpul pelekat guardian tuk dptkan percuma anak patung Disney yg berharga RM136.80..suke2!


5 comments:

mAsHiKaDA :: Sid :: SHidA said...

haha...cian bebdk umah no.10 tu kak paja... konpem pasni tgk eskem tu depa muntah! hahaa~

cik paja hanim said...

heheh..nampaknye mereka suke..xpe..penutup punye psl..huhuhu

syazana salleh.. said...

ya sy suke...mahu seploh..

miSz NiEZa said...

fazaa..nk jugak..tp jauh..huhuhuhu

cik paja hanim said...

uhuhuh..mehla sini ieza..kite mkn byk222 tau