14 November 2010

Aktiviti-aktiviti weekend


Hari ini dan semalam.. aku sedang bertungkus lumus menyiapkan banner 
untuk dipacakkan kat research plot PPMSB Melaka..
ala.. wat banner cam kanak2 je..
xpandai nak buat tapi kena wat..
suke benor la bg keje mereka2 banner, brochure or flyer kt aku ni..
padahal aku la org yg paling xkreatif dlm ramai2 org kt opis tu..
mungkin derang ni saje nk uji kekreatifan aku yg ala2 segan mati x mahu ni
 nanti kalo dh siap bole la aku publish kt blog ni..
mesti u oullss gelakkan i.. betapa huduhnye banner ku itu..huhu


sambil sibuk2 belek gamba tuk banner..
aku view plak gamba yang di ambil kat klcc and taman tasik perdana..
bersama2 model2 xbertauliah..
of course gamba aku xde..
aku hanya menyumbangkan 3 biji sunglasses tuk mereka bergambo..
kesian berpanasan tapi suke betol mereka wat sunbathing..huhhu
meh aku tepek gambo2 saje cuci mate..
gamba ni xsempat nk edit..main tepek aje..
layan..zassssss

model2 di klcc

wah..klcc..mode *jakuns*

model pertama: angah
model kedua: zaki

model ketiga: israq
photographer main2: cik paja hanim
kami bersedia!!
 
Lompat!! aisshh..mesti la nk ade gamba lompat..kompius..
kat taman heliconia..mari membaca...
pepatung yg tergantung

bagai pepatung dan bayang2nya...
air terjun yg xboleh mandi manda
 
ini pokok bulat2 namenya

banyaknya pokok bulat2..suke!

model sy poyo..*tetiba*

last but not least...
/
/
/
/
/
/
/
tadaaaaa.....
 
abah with aksi terlampau sopan...daaaaa

 

3 comments:

mazni said...

model terakhir paling hotttt....pkck azmy...nak sain...

cik paja hanim said...

hohoho..mmg le..nk byr model mahal ooo.. dia nk nikon d90 sebijik..kopakkk..

mazni said...

kelaaaassssss gituuu pkck azmy....terbaik punyer bayaran....xper...cik paja manyak luit...hikhikhikhik