21 November 2010

Hanya Dia yang tahu..

alhamdullillah.. aku telah selamat sampai di Bangi petang semalam.. selepas beberapa hari berada di Kelantan.. menghadiri wedding chiq.. best woo.. asyik makan aje mase kt kelate.. aku igt nak upload gamba tapi disebabkan internet di tahap kelajuan siput babi.. nanti2 la aku upload..

Congrates to Eni Juliana (cik chiq) and En Rahman..
Moga bahagia sehingga ke anak cucu cicit cocot..
sesuai la tahun ni chiq kawin..
dh 27 pun umur cik chiq (ckp org ko pun same..heheh)..
aku je yg x kawin2 lagi..
dan aku naik rimas bile org tanye aku bile nak kawin..
hmmm...cuba la tanye bende lain..
nanti kalo aku dh kawin dok sibuk plak tanye bile nk dpt anak
nanti dh dpt anak dok sibuk plak tanye bile nk tambah anak
bile dh tambah ank dok tanye plak bile nk dpt cucu..
adoi..soalan mcm ni mmg xpenah2 putus la.. smpai ke mati

ckp pasal jodoh.. kalo org tanye aku bile nk kawin..
aku jwb je mgg dpn..bln depan.. xmo caye plak aku ckp cmtu..
jodoh tu kan ketentuan tuhan..
mane la aku tau bile jodoh aku smpai..
kalo ditakdirkan aku xde jodoh lagi buat mase ni..
kena kawin jugak ke?
tak kan? jadi kalo dh smpai mase nya pandai la aku bgtau nnt..

nak kawin pun byk bende nk kena fikir..
ingat senang ke kita nak dpt org yg betul2 cinta kat kita..
dan kadang2 aku tgk kwn2 aku bagai nk rak bercinta kehulu kehilir..
last2 kawin ngn org lain jugak..dan
aku kalo bole x mo la cmtu..
bile org asyik2 tanye kt aku psl kawin2 ni..
kdg2 aku menangis sendiri dlm hati.. sebak pun ade..
aku sendiri xde jawapan untuk itu..
aku serahkan segalanya kat Tuhan..
biar dia yg tentukan..hanya Dia yg tahu..

No comments: