28 November 2010

mahu kamera digital satu!


Tetiba aku terfikir nak beli kamera digital..
tapi bukan skang la.. bulan depan ke..
tak pun tgg ade duit lebih sket..
lagipun aku xpenah ade kamera sendiri..baik yg jenis kodak tu mahupun digital..
kuno kan aku ni..
tapi aku nak beli ni pun bkn jenis DSLR tu..
tak mampu aku..
beli kamera digital biase2 je sudah..
janji ade kamera.. sbb aku ni gile bergambar..
target kamera ni je..
kebetulan plak warna nya purple..
(tak bias okay..kebetulan aje..heheh)




Nikon Coolpix S220 10 MP Digital camera


p/s:: sape2 nak bg aku adiah birthday?tapi lambat lg..bulan ogos..hehehe..

9 comments:

syazana salleh.. said...

purple forever...:))

cik paja hanim said...

hehehe..amboii..perli ye..haiipppp..belikan akk 1 ye..uhuhhu

belogmummy said...

giler nak beli dslr....

rasa2 ada tak orang nak hadahkan kita eh?

huhuhuh

cik paja hanim said...

uhuhuh.. kalo ade org nk bg..baik mintak dslr je..keh keh

shaiful amri said...

lala...beli je dslr 2 paja

cik paja hanim said...

wah..epul nak belikan ke..hahahha

shaiful amri said...

lalala...aku kena beli kn ke paja

cik paja hanim said...

of course la..senang ko kawin nnt aku amikkn gamba ko..keh keh

shaiful amri said...

xpyh la paja...aku da ada potographer sendiri la paja...member aku gak 2