10 November 2010

Malasnya nak letak tajuk..


Minggu ni keje aku di lab full 8am -6pm..
Kepenatan nya sgt terasa..
Name pun keje.. Tak baik mengeluh psl keje kan..
Buat keje kena ikhlas.. betul x?
Ala.. xsesibuk mana pun..
sempat lagi bermuka buku
berblog.. ade jugak mase tu..
balik umah tgk tv.. makan2.. gurau2 ngn housemate
rutin hari2..

*******************

cakap pasal tgk tv..
jam 630 pm.. cite Chinta Chandury borobodur..
follow jgk la cite nye..
makin lame makin sedih plak..
sedih bile tgk org yg kita cinta x cintakan kita..
dgr dari mulut sidia sendiri plak tu..
susah kot nak buat org jatuh cinta kt dia  
tabah gile la pompuan tu..
cume bile tgk cite2 camni 
realiti nya ade ke pompuan sebaik dia
jodohkan dengan pompuan yg laki tu suka
semata2 untuk kebahagiaan org lain 
shoooot mann.. xde aku rase..xde.. (EMO!)
pompuan kalo tgk cite ni mesti emo punye la
tp xdela se-emo aku kot..hehhe
 
 
ape yg penting kite jgn la terlalu berharap
bila terlalu berharap
kita sukar untuk menerima kenyataan 
atas apa yg bakal terjadi nanti
baik atau buruk
ketentuan tuhan

ok ok.. sudah paja.. kamu jgn emo terhadap chinta cadbury itu..
kamu dikehendaki berehat kerana bakal menghadapi rutin harian kamu keesokan harinya

daaaaaaaaa...daaaaaaaaa


 
 
 

2 comments:

mAsHiKaDA :: Sid :: SHidA said...

"....ape yg penting kite jgn la terlalu berharap
bila terlalu berharap
kita sukar untuk menerima kenyataan
atas apa yg bakal terjadi nanti
baik atau buruk
ketentuan tuhan..."

SAYA SETUJU! yeahhh~

cik paja hanim said...

ya betull..aku sepuluh kali dua ratus setuju..hahhaa