15 November 2010

Mencuba aktiviti baru sempena cuti sekolah


15 Nov - 19 Nov 2010

sudah bermulanya cuti seminggu aku..
yay!! seronok..seronok..huhuhu..tapi..
 even aku cuti..tak serupa cuti pun
mcm2 bende kena buat..

lepas servis keta td, aku g la warta bangi..
konon2nye nak beli brg mentah tuk masak kt umah
tapi disebabkan nk pegi Kelate khamis ni
xjadi la beli.. makan ape je yg ade kt umah
ronda punye ronda
tertarik dengan bende alah ni
sbb aku tertarik...
.......

nestle fitnesse cereal...



aku tertarik sbb ade VCD workout..huhu..
bdn aku pun dah bagai di pam2
so bole la mencuba aktiviti baru ini di dalam bilik
aku mmg suke mkn cereal honey almond ni..

sedappp.. dulu mmg slalu beli cereal2 mcm ni..
tapi disebabkan selalu sgt masuk dek semut.. dah malas nk beli..
skang ni beli blk sebab populasi semut semakin berkurangan
dengan adenye vcd ni..semangat utk kurus semakin membuak2..hahhaa
sesiapa nak cuba workout cara ni.. pegi dapatkan Nestle Fitnesse cereal yg ade cd wane purple ni.
sama2 kite dapatkan badan yg sihat, cergas dan mantopp..hahaha



beli cereal ni ngn susu low fat.. wajib mkn pagi2..huhu

dah pasang vcd ni..baru tgk je..x start menari lagi..hahaha

p/s:: Badan cergas minda pun cerdas.. cubalah!

No comments: