24 November 2010

Saya gadis kelahiran bulan Ogos


Kajian fadzilah kamsah tentang gadis yg lahir bulan ogos:

"suka berlawak, mudah tertawan kepadanya, sopan santun dan caring terhadap org lain, berani dan tidak tahu takut. orgnya agak tegas & bersikap kepimpinan, pandai pujuk org lain terlalu pemurah & bersikap ego, nilai harga diri yg sangat tinggi, dahagakan pujian, semangat juang yg luar biasa. cepat marah & mudah mengamuk, mudah marah apabila cakapnya dilawan. sangat cemburu, daya pemerhatian yg tajam & teliti, cepat berfikir, fikiran yg berdikari, suka memimpin & dipimpin. sifat suka berangan, berbakat dlm seni lukis,hiburan & silat. sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk. cepat apabila ditimpa penyakit, belajar utk relax, sikap kelam kabut, romantik ,pengasih,penyayang suka mencari kawan"


aku bukan saje2 nk letak bende ni ye.. almost 90% mmg betul la ape yg dinyatakan terutamanya sopan santun tu (i loike!).. yg aku tau org yg kenal aku bile bace statement ni mesti muntah darah.. terima je la weh..ahaha..

okay..sudah..sudah.. xpayah puji diri aku lebih2..hehe..
actually harini mood aku sgt2 x baik.. sgt stress..
perangai manusia ni mcm2.. mula la aku nk doa mcm2 ni..
rase mcm sgt teraniaya.. doa org teraniaya dimakbulkan kan?
aku nak doakan dia supaya lebih berhati ferut.. 
jgn la disebabkan ko marah or berdendam ngn org lain..
aku plak jd mangsa.. jgn sampai beta murka..
abis terbalik bumi bangi ni kang..huuuh.. (tu lwk bodo ye faza...)

skang dh ok sket.. dh kuar jln sorang2 td..
dapat minum mocha sambil tgk gelagat org kehulu kehilir..
rase ilang stress..huhuh..
aku pun x tau le.. aku ni mmg cepat stress..
td aku stress smpai perut aku sakit..
esok aku nk g scan kt klinik..
wish me luck..sorry doctor..sy x leh kawal stress sy..
sy harap ovari sy esok x berkembang mcm skirt kembang si pae..

p/s:: esok bakal menjadi bad day lagi.. uwaaa.. i hate the way u lie..



1 comment:

syazana salleh.. said...

yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan..