16 December 2010

congratulation and celebration..lalalala


coz you are amazing
just the way you are..

di kesempatan ini.. aku nak congrats kat adik aku, Raja Muhd Amirul Zain a.k.a Ude..
kerana berjaya mendapat result yg baik pd semester lepas..
dean list plak ye.. aku pun xpenah dapat sepanjang aku belaja time degree dulu..
then dia dpt sambung degree kat uitm Melaka yg terletak di tgh2 bndar melaka tu hah..
course human resource..
 gudluck in ur future..


ini lah en maher amirul zain

okay..stop berblogging..
ade keje perlu disiapkan..
selepas itu boleh la bercuti panjang tanpa gangguan..

sekian...


p/s:: xsaba hoccayyyy...


3 comments:

Raja muhd amirulzain said...

haha..comelnya aku....
haha..akak nie..malu saya akak wat post tuk saya...=p

cik paja hanim said...

malu konon..auwwww...comel tang mana?hahahah

Raja muhd amirulzain said...

comel tang perot..gaga