05 December 2010

foot detox patch


okay..sikalang aku mau cerita psl foot detox patch aku beli last week..
b4 tu aku gatal g beli patch ni kt Guardian.. brand kinohimitsu..
mahal woo..ade 2 psg je plak tu..rege dlm Rm 25..
disebabkan mahal aku beli brand lain plak..
brand ape ntah..dia tulis foot detox patch je..


mula2 pakai aku mmg teruja la..
sbb bgn2 pagi tgk kt patch tu..
adoiii..itam nye.. toxic sungguh bdn aku ni..
ye la..mcm2 ditelan nye sepanjang 27 thn ni..
sedang mencuba untuk 5 hari..
nak tgk.. berkesan ke x foot detox patch ni..

sape2 nak cuba leh tgk kt fb ni..
aku beli kt sini..online je k..
cepat plak tu dia hantar..
bercadang nak beli tuk mak aku..
dia pun nak jgk lepas tgk aku pakai.. teruja la tu.. hahah

foot detox patch yg dibeli dr anggun collection..

sebelum digunakan..suci putih bersih kan?

selepas semalaman menempel di kaki..eee....geli okay..byk toksin...syuhhhh

 p/s:: after 5 days nnt aku letak lg..nak tgk ade pengurangan ke x..tungguuu...

2 comments:

shaiful amri said...

mkn benda banyak sgt 2 kot paja

cik paja hanim said...

heheh..ye la..ko try la.. xmahal kot..