13 December 2010

happy birthday izham korror


happy birthday izham korrooorrr...

hari sabtu 11/12/2010 adalah bday adik aku yg ke-3, Raja Muhammad Amirus Izham.. 
korroorr tu adalah faveret word dia ye..
kitorang celebrate sempoi2 je..
actually kitorang nk celebrate 11 dec tu..
tapi tgg dia blk keje lambt sgt..smpai terlentok sume org tgg dia..hampeh je..
nak dijadikan cerita kitorang celebrate bday dia kul 9 pagi keesokannya..
aku kejut sume org sbb takut dia blah cmtu je..xdapt aku nak rase kek dia..
kami mkn nasi lemak, kek dan spageti..
apepun enjoy sgt sbb celebrate bday dlm keadaan sume x mandi..hahhaa.. xsenonoh kan...

ape pun semoga panjang umur dan murah rezki adikku..koorror..putarggghhh...

kek black forest cheese secret recipe..dappp..dappp

nasi lemak kukus..sedap woo..

spagethi goreng ni aku yg msk tau..huhu..

menjerit2 aku panggil izham..haram xtoleh..

4 comments:

♥ αγα ίδαγα♥ said...

wahh...rimdu ar nk mkn spagetti buatan kak faza.....:'(

cik paja hanim said...

oh..jgn begitu..nnt akk wat ye..tungguuuuu~~

Raja muhd amirulzain said...

weh aku asal nmpak kurus ea????
hahahha

cik paja hanim said...

ha ah la..lg kurus dr izham..wakakkaka