19 December 2010

kecacingan


Beberapa hari lepas semasa aku dlm opis.. perut aku berbunyi agak kuat sedangkan aku br je la lepas makan.. huuhuhu.. wat malu je.. keh keh.. untuk cover kemaluan itu, aku pun kate la cacing byk sgt dlm perut ni.. sambil tergelak2.. dah tua2 pun ade cacing.. skali opismate membalas kecoveran aku itu..

"aish kak faza... setiap org even org dewasa pun mmg ade cacing dlm perut.."

huh? terkejut plak aku dgr ape yg dia kate.. betul ke ek?ingatkan budak2 kecik yg main2 kt tanah je ade cacing..kolot kn aku ni.. aku search2 kt tenet mmg betul la ape yg dikatakn opismate aku tu..

kalo search2 mmg ade mcm2 jenis cacing yg boleh hidup dlm perut kite ye.. sile la hubungi en gugel ye tuk tahu jenis2 cacing ni.. kita juga dinasihatkan makan ubat cacing ni 2 kali setahun.. aku berpikir2.. penah ke aku mkn ubat cacing sejak2 aku dh dewasa ni..cewah..mane ade weh.. agaknye dh beratus puluh juta cacing dh penah mengkoloni sistem aku ni.. korang biasa mkn ke ubat cacing ni?? serius aku xpenah.. 

aku yg agak2 jakun dan berfikir sgt serius untuk membeli ubat cacing ni.. okay.. bukan ape.. kalo dh byk sgt cacing tu bole menyebabkan kite cepat lapar sbb nutrien2 yg sepatutnya diserap oleh tubuh bdn kite diserap oleh cacing2 durjana ni.. huhuu..scarynye..

okay semua.. sile ambil perhatian terhadap cecacing yg terdapat dlm bdn anda.. bunuh saje mereka sume untuk kesejahteraan perut anda.. heheh

aku beli ubat cacing zentel ni kt farmasi.. rm7


No comments: