19 December 2010

si peminat purple


Ade sesiapa kat sini minat warna purple x?
c'mon la..wane purple cantik okay!
disebabkan aku terlalu minat warna purple..
ape2 yg melintas didepan aku berwarna purple.. memang aku kate cantik..
kalo brg tu mampu milik mmg aku grab je..
ntah2 kalo aku nk cat umah nnt silap2 wane purple.. 
ayoo..ntah ape jd umah aku tu nnt..hahah.. cam kaf lam ya ling..

bestnye dpt teddy bear kaler ni..uhhuhu

mcm2 brg kaler purple..sy sgt gile kalo dpt sume ni..
kalo jupe sebijik cmni mmg aku beli.. aku x kira..aku nk jugak..

okay..anak2 aku akn ku lakukan sebegini..sweetttt...


haishhh.. ni nk ckp psl wane purple
oleh kerana aku skang ni tgh berjinak2 memakai contact lens..
al maklum la.. sebelum ni xde keyakinan nak pakai contact lens ni..
plus dulu aku penah cuba pakai tp xreti.. terus give up..
dont give up faza.. please dont.. heheh..

okay.. aku telah memberanikan diri mencuba contact lens color purple..
lame dh aku mmg mengidam menatang ni..
smalam mase jalan2 kt equine tu..
singgah kat kedai MOG eyewear..
dok gatal2 tanye contact lens kaler purple..
dia cadangkan aku yg ni..

beli yg ini..amethyst name color nye.. tapi x purple sgt la..

klik gamba ni br leh nmpak kaler purple tu..huhu


tengok! mata aku x nmpak purple kan.. frustt okay..
kalo dekat2 baru leh nmpak..
xpe.. jgn bazir nk beli lain..
try ni dulu..
bleh la nyanyi lagu purple mata hitamku.. auwww..


p/s::  kejutan budaya aku ni.. ahhah.. peduli hape aku..


No comments: