03 January 2011

kenapa jadi begini eh?


assalamualaikum..
wassap wassap semua..
cewah..bajet hot la tu dok sapa2 org cmtu..
anyway skang aku malas la nak berblog ke.. bermukabuku ke..
fb aku tu kejup on kejup off..
takut xjd keje je dok mengadap fb
sungguh malas..aku sekadar jd pemerhati dan pengkritik aje..
bukan niat nak menyibuk hal org..
tapi kadang2 aku rase aku nak lari dr rutin harian aku..
bukannye kate tak bersyukur dengan ape yg ade..
cume aku rase sedikit bosan skang ni...
nape ntah? korang ade rase mcm tu x?
maybe konflik ni dtg dlm diri aku je..

pernah x rase nak jerit smpai satu bandar dengar?
pernah x bile tgk org yg sapa kite.. kite rase nak sepak2 je org tu?
takpun rase nak campak sume bende smpai pecah berderai dentam dentum..
best woo kalo dapat buat sume tu..
dah lame kot aku xbuat semua tu..
sbb dh tua2 ni diri lebih terkawal..
perbuatan bole dikawal tapi emosi.. mmmm..
sorry.. i can't make it..
kenape?why?
aku pun tak pasti..
yang penting aku tak tahu kenapa aku jadi begini..


2 comments:

syazana salleh.. said...

kak, ade part ayat lepas geram akk sama cam dlm blog saye..sile buh ini (Syazana, 2010)ekeke....

cik paja hanim said...

owh..nnt akk tgk..