13 March 2011

Bile dah boring...


edisi tgh boring di hujung minggu..
membelek2 gamba yg dh penah snap..
guna kamera henfon ada..digital ada..dslr ade..
mcm2 la..janji bole snap gamba..

baru la aku pasan gamba yg disnap punye la byk..
org lain simpan cite or lagu melambak2 kat laptop..
aku lak folder gamba paling besar punye dlm dellie ni..
bergiga-giga..
tapi masih xmo ngaku gile gamba..
standad la..aku rase org lain lagi la gile bergamba..
aku ni sekadar2 je..
kamera sendiri pun xpenah ade..
semua belas ihsan org lain..huhuh

tgk gamba ni mcm2 reaksi ade..
malu jugak nk tepek kt sini..
xpela..at least i am what i am..
rite?wekkk..

meh kite tgk gambo2 sesaje yg ade dlm folder cikpaja..
gamba pelbagai memek muka cik paja..huhuh

--------------------

1) ni muka aku bile marah..ala..xde la marah sgt..kalo aku betul2 marah kompem kuar taring segala..cam "raja bersiung" tu..uhhuhu


2) muka happy dpt naik bende alah permainan budak2..huhuhuh


3) okay..ni gamba aku buat muka burok yg amat..huduh gilakkkk...gamba ni mase makan sate UK yg dibelanja opismate..tertelan sate gamaknye..


4) muka bersungguh2 karok..tgh nyanyi lagu ape ek..bertemu pakcik hussein kot..burok arrr


5) another burokest pic di mana aku seperti tertido di pasaraya TESCO..


6) gamba seterusnya berusaha untuk menutup pipinya yg tembam dgn menepuk2 pipinye itu sambil cuba senyum tanpa menampakkn gigi..mengada ar ko cik paja..gedik sgt gamba ni..



okay..sudah2...
ade lagi nak letak..tapi 6 keping sudah..
ini blog..bukan album gambo ye..
takkan la nak letak sume gamba2 ko yg huduh tu..
ala..xpela..be myself..
lantakla org nk ckp ape pun..
aku sendiri tergelak n ngeri tgk gambo sendiri..
apetah lagi org lain..
okay..okay..sile buat keje kamu yg melambak itu..
don't gedik2..
chow sin chow..
daaaaaaaaa



1 comment:

Anonymous said...

sangat menarik, terima kasih