24 April 2011

kusut..kusut..


kepada pembaca...
saya ada masalah yang hendak dikongsikan bersama anda semua..
saya dah bagi nasihat tapi dia xmo dgr..
saya rase dia patut terima pendapat saya..tapi dia degil...
saya xtahu nak nk ckp macamana lagi..
bukan ape..
saya rase dia perlu berubah..
supaya dia senang cari kerja..
kalo dia terus bersikap begini..
dan terus begini..
apa harus saya lakukan..
berbuih2 sawan dh ckp..
dia tetap dgn keputusan dia..
dia nak kekalkan rambut dia macam ni...

kembang kan rambut adik saya?

cube pakai kopiah..tapi rambut tetap xmasuk..xmuat..

kalo lipas masuk ni..kompem xjupe jalan keluar...

saya xtau nak buat ape dgn dia ni..
mak saya pun dh bising2..
dia sanggup xmo keje semata2 xmo gunting rambut Bonnie M dia..
saya rancang nak je letak kutu kt dlm rambut dia..
kompem dia potong kan..
tapi nnt menjangkit kt saya plak..
so kansel plan A..uhuhhu
sesiapa ade cadangan untuk permasalahan saya ni..?


2 comments:

azim_3110 said...

kite bakoo je!!hahahaa.. c(:

cik paja hanim said...

ye la..asal xterpikir nk bako ye..uhuhuh..tq..tu jd plan b..hahha