02 May 2011

derita ketumbuhan rahim


Adoi.. sedih jugak aku dgr cerita Diana Danielle yang mengalami ketumbuhan di rahim..muda-muda seawal 20 tahun dh menderita.. aku faham penderitaan dia mase datang bulan tu.. cume bezanya dia ade ketumbuhan rahim.. aku plak derita bengkak ovari seperti yg aku penah cite dlm entry ini.. doktor kate rahim aku sihat.. tapi sakitnye tetap sama kan.. xpela..same2 la kite menabahkan diri ye D.. cewah.. mcm dh kenal lame plak.. dh lame jugak aku xscan ovari ni..tp aku dpt rase simptom itu dh berkurangan.. cume lately aku rase lain sikit kitar haid aku.. xperlu kot aku nak cite kat sini.. kwn2 terdekat tau la.. xpe.. hadapi je benda ni.. xleh nak lari mane pun.. semoga sesiapa yg menderita perkara yang sama tidak putus asa dan tak demotivated.. berdoa dan bertawakal.. hidup mesti diteruskan!



No comments: