14 June 2011

ni ke video prema yin tu



Ni ke video Prema Yin yang digembar gemburkan tu..
Aku ingat apebende la yang dikecoh-kecoh sangat sampai masuk paper sume..
sampai gaduh-gaduh maki blogger la..dlm twitter pun..aishhhh.. macam2
cume aku xbape nak paham..
ape motif video ni..?
Maklum la.. aku ni jenis susah nk paham lirik lagu..
kalo xpaham lirik lagu.. aku akan tgk videoclip dan baru aku paham..
tapi lagu ni.. xpaham ar.. hehehhe.. apa2 je la..
Korang yg dh tgk or belum and baru nak tgk..
bole la komen psl video ni.. huhuhu

p/s:: muka gambit n syah jazle ni mcm lebih kurang sama kan?macam je la...uhhuhu

2 comments:

Raden said...

hensem syah jazlie lg..hehe..gambit pon nsem gak..cantik muke tak cantik dlm nk watpe gak kn

cik paja hanim said...

hahahah..dua-dua pn xminat..keh keh..