30 June 2011

Review sikit-sikit pasal TRANSFORMERS 3- DARK OF THE MOON


Assalamualaikum. Korang dah tengok TRANSFORMERS 3? Aku dah selamat tengok cite robot yang mentransform-transform ni. Tak bajet nak tgk seawal ini. Ceh. Padahal ko dah godek-godek website GSC dan TGV tu last week kan? Full house kan? hehe. Mestila full house. Kat GSC Alamanda takde 2D plak. 3D je ade. Ape kehe nye wat gitu. Tak semua orang nak tengok 3D ye dak? Officemate dah macam tak keruan nak tgk transformers ni. Godek-godek plak website TGV Mines. Okay. Line clear pulak. Pelik aku. Ade seat kosong cantik punye. Tengah-tengah. Macam pelik plak tak penuh ye. Takpela. Asalkan dapat tengok. Bersyukur la dapat tengok dari org lain yang tak dapat tu. heh. Then, bile masuk panggung je, memang full house. Bile mase semua tiket habis dijual? heh.



Cakap pasal wayangnya pulak. TRANSFORMERS 3 - DARK OF THE MOON ni quit okay tapi aku takde la nak kasi 5 bintang berkelip. Setakat 4 bintang tu chai la. Bukan ape. Aku rase macam kureng sket dari yang lepas-lepas. Bukan sebab Megan Fox takde ye. Takde kena mengena. Mungkin ade certain  part yang aku rase lame gile robot-robot ni nak berlawan. Name pun transformers kan. Tapi rase macam terpikir bile plak Ultraman Cosmos nak datang berlawan ngan Decepticons ni. Tetiba je kannnnn...huhuhu. Pelik-pelik ko pikir ye paja. Kalo setakat keta-robot-keta tu. Dah bole duga la transformnye. Pastu kait dengan zmn Apollo mendarat ke bulan plak. Memang org US ni nak buktikan atau erti kata lain memang nak bgtau diorang org pertama sampai ke bulan. Amek la.. Amek.. Lagi satu, aku terperasan manusia-manusia yang terlibat dalam cite ni, walau seteruk mane pun, tergolek sana sini tercampak, terseret.. Luka pun takde. Ade pun secoet jer. Baju pun sket pun tak terkoyak and kotor.. hahaha.. agak-agak la weh.. Nampak sangat tidak berada di tempat kejadian. Keh keh. Takpe. Tu kat cite Melayu pun ade. hehehe. Kalo aku, langgar meja sket pun dah lebam-lebam. Derang siap berada dalam runtuhan bangunan tu. heheh..


Bagi peminat tegar Transformers, korang kena tengok la cite Transformers ni . Jangan rushing-rushing or bersedih tak dapat beli tiket. Korang tunggu time murah sket pun okay. Bagi sesiapa yang bakal menonton selamat menonton ye. Cite ni lebih kurang 2 jam 30 minit. So bawa popcorn dan air besar punye. Hahaha.


p/s:: cikpaja lupe nak beli popcorn edisi tranformers tu..lupe..adoiii

6 comments:

~~Ticer Wann~~ said...

tak sabar mau tengok

cik paja hanim said...

@ticer..saba2..kang kalo excited sgt tak dapat tgk..huuhuh..selamat menonton..

sid said...

wow. akak dah gi tgk ye. saya nak gi tgk esok kat TGV Mines jugak! saya dah booking seat cantek punya tengah tengah. haha

btw, wayang kat mines tu okey ke kak paja? saya first time nak gi tgk situ sbb alamanda tade 2D punye. mengong btol.

aih~

cik paja hanim said...

okay la..cume kusi kt tgv mmg jenia rendah2 sket..kalo ade org tinggi duk depan ko..mmg kaco la nk bace subtitle susah..heheh

kakchik@ella said...

best ke cite camni eh? kc tak penah tengok .. hihi.

cik paja hanim said...

sy layn je cite camni..mmg tak miss..mostly bdk laki suke la kot..komen terbaek cite ni..hehehe.. kak chik try arr tgk..mane tau jatuh chinta ke..hehehe