31 July 2011

selamat berpuasa dari cikpaja



Hehehe.. aku boring gile smalam.
adik aku sibuk buat hantaran, aku main lukis-lukis.
teringat masa zaman main lukis-lukis time berYM dulu.
Memang aku ni xde bakat melukis langsung. Hahaha. 

Okay. Dikesempatan ini, aku nak ucapkan selamat berpuasa bagi kaum muslimin dan muslimat.
Semoga bulan ramadhan kali ini memberi banyak keberkatan dalam hidup kita.
Sama-sama kita berdoa semoga amalan kita diterima oleh Allah S.W.T.
Amin..:)

Mari kita niat puasa..


8 comments:

Alin Marlini said...

Selamat Berpuasa Cik Paja..n SAlam perkenalan dari Alin Marlini

cik paja hanim said...

selamat berpuas jugak alin..nice to meet u!

wahida said...

eh, cantik apa sis lukis tu, kalau saya lagilah tak berseni...

selamat berpuasa dear!!

hana nabihah said...

ehh cantik ar lukisan tuh ! hee saya lom tentu jadik !

selamat berpuasa dan bebuka puasa oke :)

cik paja hanim said...

@wahida dan hana..heheh..xde bakat langsung sy nk lukis..main cincai je..selamat berposa and berbuka to both of u..:)

Alin Marlini said...

Selamat Berpuasa dari Dapur Little Voices :)

Wuming said...

Rajin melukis... Kira ok laa tuu..


Dah follow sini

Encik Luncai said...

selamat berpuasa :)