25 October 2011

realiti kehidupan


Kadang-kadang aku rase kehidupan harian aku satu perkara yg annoying. Okay. Bukan annoying tapi satu perkara yang membosankan. Aku bangun pagi - pegi keja - balik keja - rehat malam - tido - keja balik. Life skang kurang bersemangat. Mungkin ade perubahan sikit la. Aku pegi jogging petang-petang. Tapi cuaca pun tak bagus sangat. Kalo dulu aku sangat suka hujan sebab kalo hari panas nanti aku complain panas plak kan. Aku fobia dengan hujan plak. So bile hujan aku xbole bawa kereta sebab takut dengan ape yang berlaku. Kesimpulannya aku duduk di rumah dan aku mula kemurungan tahap A.

Buku-buku motivasi pun aku tak abis baca lagi. Apatah lagi novel panjang berjela tu. Bab-bab novel ni memang aku super banjir tapi disebabkan tak tau nak buat ape, bace la jugak. Membaca kan jambatan gantung. eh. jambatan ilmu. Tapi bagi aku jambatan gantung la sebab aku bace pun tak abis-abis. Tergantung je ceritanya. Aku nak review buku yang aku dah bace pun tak bole lagi sebab tak abis bace. Ape pun tak bole. Pening layan karenah ko!

Sebelum aku terkena paru-paru berair, aku nak mandi. Nak mandi dengan 7 jenis bunga. Lepas mandi sibuk nak sambung baca novel "Mencari suami @JS.com". Bye.


No comments: