02 November 2011

roti canai cheese and coklat

Tetiba kan di kedinginan pagi ni aku teringat breakfast aku bersama emak dan adik-adik di Mamak Village,  Axis atrium, Ampang minggu lepas. Biasanya lepas shopping barang-barang runcit kat Tesco Ampang, mak aku mesti ajak breakfast kat luar. Mak aku ni sejak aku jadi driver sepenuh masa dia, bukan main lagi asyik nak makan luar aja. Pegi situ, pegi sini. Takpela. Layankan je la. Aku suka kat mamak village ni sebab aku suka makan roti canai dia yang macam-macam jenis. Tapi faveret aku ade 2 jer. Roti canai cheese dengan roti coklat. Yang lain tak mao. Tak mo amik tao..hahah

roti canai cheese. nampak macam biase je la kan. tapi ade cheese nyum2.

roti canai coklat. penuh coklat dalam ni weh.

mereka suke makan terutamanya si boroi yang pakai topi tu. 

2 comments:

Cik FaRiZaM said...

aduh terliur la tgk...teringin lak tgk...sedap ke?makan kat ne ni?

cik paja hanim said...

sedappp..faveret ni..dekat mamak village, axis atrium, ampang..cuba la...