06 November 2011

salam aidiladha buat pembaca setia



Salam Aidiladha buat pembaca-pembaca blog cik paja. 
Semoga pengorbanan yang kita lakukan dalam hidup kita pada tahun ini, diterima oleh Allah S.W.T.
Dan aku jugak nak mintak maaf kepada semua jika ada perkara yang kurang senang atau terkasar bahasa sepanjang aku menulis di blog ni.
Takde manusia yang tak pernah buat kesilapan kan.
Yang penting kita jangan menyakiti orang lain sebab kita takkan dapat apa pun daripada perbuatan kita tu.
Sama-sama kita saling memaafi dan menyayangi antara satu sama lain.
Insyaallah. Hidup kita akan bahagia. waallahualam.


1 comment:

cantekk said...

Salam AidilAdha =D