05 December 2011

Spongebob sandwich toaster

Selamat pengantin baru pada kengkawan yang baru sahaja berkahwin. Memang banyak la walimatulurus sampai aku tak sempat nak pegi. Bile dah rancang nak pegi tetiba jem la, accident la. Aishhh. Macam-macam. Apepun tahniah kepada pengantin baru sekalian. Semoga sentiasa bahagia sehingga ke anak cucu. Ameennnnn.

Cakap pasal kahwin, aku tak nak cakap pasal bape banyak habis, tema perkahwinan ke, malam pertama ke. Whatever. Aku just nak share hadiah kahwin yang aku dan officemate beli untuk Ina dan Shafiq. Mula-mula nak beli oven sebab Ina ni suka la membakar kek segala tapi dia xde oven. Tapi kecewa sebab oven yang nak dibeli tu xde stok. So aku dan kak wan berpakat beli beberapa barang sebab orang yang kongsinya ramai. Takkan datang bawak satu adiah je. So kitorang beli 3 adiah. Salah satu adiah yang jadi faveret aku dan kak wan ialah sandwich toaster spongebob. Meh tengok camane rupanya..

sandwich toaster spongbobooooo
tengokkk..ade spongebob!

suka..suka..spongebob atas rotiii

Add caption
 * semua gamba di atas adalah diperolehi dr pakcik google*


Cantik kan?cakap la cantik, pleaseee. Sape-sape yang suka benda comel-comel bole la grab 1 buat koleksi. Bagi sesapa yang ade anak bole beli untuk bagi anak-anak suka makan roti sandwich. Sandwich maker spongebob ni brand Cornell. Harga RM79 kat Seng Heng. Kat tempat lain cheq tak taw la. Cheq tak mao amik tawww. Heheh. Harap-harap Ina suka la. Aku pun akan beli 1 ni. Takpun aku tunggu la orang bagi adiah kawin aku yang tak tahu bile. Silap-silap time aku kawen nanti ade gamba retis plak atas roti. So apa lagi. Beli cepat!!


p/s: lebih suka dgn patrick star yg comel ituwww..auuuwww


2 comments:

s.y.a.r.q said...

eeeee..comelnye!!! kalau beli nieyh hari2 nak makan roti bakar (^_^)

cik paja hanim said...

belilah..serius memang comel..ade kat seng heng..tempat lain macam xde jer..