27 December 2011

tahniah ye encik!

Hai hai semoranggg. Selamat malam.
Malam ni saja nak bukak satu entry pendek.
Just nak ucapkan tahniah kepada kawan superbaik saya dahulu kala.
Kerana dengan ini, beliau telah mencemar duli menelefon beta.
Bahawasanya beliau telah dapat tawaran untuk further study di Ostolia.
Uwaaaaaa. Uwaaaaaaaaaaa. Uwaaa.
Toksah nak melalak sangat la.
Aku bukan apa. Apa-apa yang berkaitan dengan dia, aku mesti mimpi dapat petanda.
Dah 2 kali dah macam ni.
Mase dia grad dulu n yg kedua dia pegi oversea. Siap aku nangis-nangis anta dia.
*rasa nak tampar diri sendiri nape aku buat mcmtu dalam mimpi*
Takpela. Rezeki ko. 
As you wish, nanti aku hantar ko dekat airport ye.
Dan seperti yang ko cakap tadi, aku akan jemput ko kat airport selepas 4 tahun.
Tu pun kalo ko still keep in touch ngan aku.
Ntah-ntah dah g sane terus lupakan aku kat sini. Sob sob.
Sebagai kawan dan pernah menjadi kawan baik ko suatu masa dulu,
aku doakan ko selamat kat sana. Pandai-pandai la bawak diri.
Aku pun nak pegi ostolia jugak. Insyaallah kalo ade rezeki dapat sambung belajar jugak.
Doakan aku juaaa ye kengkawan. 
Kalo 40 org doakan aku, cepatla aku ikut jejak langkah kawan-kawan yang further study kan kan. Huhuhu.

Okla. Tgh tengok halaqah ni. Topik dia best plak. daaaaaaa..



No comments: