06 June 2012

Selepas 5 bulan..



Assalamualaikum. Dah Jun okay, Jun. See my last entry, bulan Januari. Nampak sangat la aku rajin kan. Sangattttttt. Ampunnnn. Macam-macam benda nak kena setel. Projek lain habis, projek baru plak menyusul. Itu keja. Life cycle aku yang hari-hari sama ja pun tetap jadi malas nak menulis. Bukan ape. Aku rasa nak muntah menulis. Tulis jurnal. Tulis tesis. Tulis buku (4 buku). Tulis minit meeting. Rasa naik muak tengok benda yang berunsurkan 'TULIS". 

Untuk entry yang pertama bulan Jun ni, kita kasi polish, lap habuk apa yang patut dan potong riben. Macam nak rasmi blog baru plak kan. Puiii. Actually aku ada beberapa entry yang dah simpan dalam draft. Ntah bila la nak publish. Lebih kurang sepuluh entry bongek ya. Ada yg dah lapuk, ada yang baru. Takpa. Aku mula edisi kemas mengemas harini. Okay. Kita jumpa di entri yang seterusnya. Babai.

1 comment:

Outbound di malang said...

salam kenal ...
menghadiahkan Pujian kepada orang di sekitar adalah awal investasi Kebahagiaan Anda...
di tunggu kunjungan balik.nya!