01 December 2012

Azam 2013




Hello Disember. Tak lama lagi masuk 2013. 30 hari dari sekarang!

Tiap-tiap akhir tahun mestila sibuk-sibuk nak buat perancangan dan azam. Aku rasa azam aku tahun 2010 pun tak tercapai lagi. Jadinya azam aku untuk tahun 2013 ni separuh darinya adalah azam yang belum dilaksanakan sepenuhnya atau tak terlaksana langsung. 

Di sini aku nak listkan azam tahun 2013. Semoga aku dapat melaksanakan at least 60% dari senarai di bawah:

1)   Sambung phD. Samada dalam atau luar negara. Mana-mana pun boleh. Janji belajar.

2)   Kuruskan badan yang dah bambam. Yang ni wajib okay. Wajib

3)   Menambah amalan dan lebih mendekatkan diri kepada yang Maha Esa. :)

4)   Meningkatkan prestasi kerja dari hari ke hari

5)   Mencari bakal suami dan bukan bakal boyfriend. 


Ada banyak lagi benda nak buat. Tapi di atas adalah benda yang paling utama yang perlu dilaksanakan. Jangan banyak berdalih. Ayuh mulakan. So apa azam korang? Meh la share. Mane tau bole aku tambah kat list utama di atas. :))



2 comments:

mazni said...

suka wish ko no 5!!

UdangKunyit said...

i suka azam u no 2. sbb i pun berazam nk kuruskan badan jugak wlpun badan i ni xde la sebesar u. tp kena kuruskan jugak..
jangan marah.. ye tak mazni! (kami3x)