16 December 2012

udang ke cheese?


Selamat malam semua. Apa cite weekend korang? cikpaja takde benda yang nak dikongsi sangat kat sini. Just nak cerita aktiviti makan. Haaaa. Kalo dah lama kenal aku, aku mana boleh dipisahkan dengan aktiviti makan. Nak dijadikan cerita, kengkonon aku tengah diet la skang. sangattttt. Tetiba opismate ajak makan pizza plak dah. Memandangkan dah lama jugak tak makan pizza hut, terus on je dengan ajakan Amy dan Wani. Hari jumaat. Pepaham la. Hari outing pompuan sedunia. Sememangnya aku sangat lapa waktu tu. Korang dah makan pizza hut yang ada 7 cheese tu? Kalo belum bole la cuba. Aku sebagai peminat tegar cheese pun bole give up nak makan lebih dari dua keping. Aku xtau la kalo korang kan. Aku pun bukan tau apa namanya. Yang aku tau ade udang tempura atas tu bersama cheese yang super duper banyak. Mussssst try. :))

7 cheese is back!

pizza hut warta bangi. dah berwajah baru

dine in menu. byk menu baru. nampak sgt dh lama xmkn 

dah sampai. taaarrraaaaaa. 

tengokla limpahan cheese kat atas tu. rasa nak makan semua

mushroom soup yg sememangnya sedap dicicah dgn garlic bread

nak makan satu ni pun xlarat. ada hati nak mkn semua. *udang berbaring*




No comments: